ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΚΑΙΡΟΥ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2019

Συγχαρητήρια αλλά...

Καλημέρα σε όλους και σε όλες . Εύχομαι να έχετε υγεία και να είστε γεροί και δυνατοί.



Πριν εφτά χρόνια περίπου ξεκίνησα να έρθω στο αγαπημένο μου χωριό με σκοπό να κάνω την οικογένειά μου και να ζήσω ήρεμα και δημιουργικά.
Ζώντας επί 33 συναπτά έτη στην Αθήνα άφησα πίσω όλη μου τη ζωή , αδελφικούς φίλους και συγγενείς για να το κάνω πράξη.
Μέσα σε όλα αυτά το πρώτο χρόνο ξεκίνησα τη δημιουργία του συγκεκριμένου blog με σκοπό να ενημερώνω όσο μπορώ και δυναμαι τους φίλους μου στην Αθήνα, τους συγγενείς μου και σίγουρα όλους και όλες όσοι κατάγονται από το χωριό μας η δένονται συναισθηματικά με αυτό.
Μοναδικός σκοπός ηταν είναι και θα είναι αυτός.

Κάποιοι θέλησαν να προσβάλουν κάθε μου προσπάθεια ( όσοι γνωρίζουν ξέρουν πόσο κόπο και αγώνα καταβάλλω για κάθε φωτογραφία η ανάρτηση) βάζοντας σκοπό να πλήξουν το αντίστοιχο γκρουπ ενημερώσεων στο fb. Αυτό είχε ως συνέπεια να μην μπορώ να ανεβάσω κάποια θέματα προς ενημέρωση στο δημοφιλές κοινωνικό μέσο δικτύωσης το οποίο είναι και η βασική Πηγή επισκεψιμότητας του blog.
Προσωρινά τα κατάφεραν για 4-5 μέρες. Συγχαρητήρια "κύριοι".

Δεν εξετάζω για ποιο λόγο προβηκατε σε αυτή την ενέργεια. Οπως σας ενημέρωσα δημόσια εγώ θα είμαι εδώ παρών και πιο δυνατός από ποτέ.

Σας ευχαριστώ που μου δώσατε ξανά κίνητρο για να ασχοληθώ πιο δυναμικά με τον τόπο που αγαπώ από μικρό παιδί.

Καλημέρα σας


Υ.Γ.  Όσο έχω φωνή εγώ και όσα παιδιά ασχολούνται με τη σύνταξη των αναρτήσεων, θα κάνω τα πάντα να ακουστει και σίγουρα η φωνή μου δεν είναι από αυτές που χαϊδεύουν αυτιά.  Δείξατε ότι προφανώς κάτι σας ενόχλησε η σας ενοχλει.
Επιβεβαιώνετε μόνοι σας οτι τελικά κάπου κάτι δεν πάει καλά η δε γίνεται καλά και αυτό το λέω γιατί σίγουρα δεν προσπαθήσατε να προσβάλετε το blog για τις άσχημες φωτογραφίες του... Σωστά;

Scripta manent

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου